Chasing liberty

Jag tror närmare bestämt att jag måste flytta. Att jag vill flytta har jag vetat länge men nu börjar läget bli nästan intill oundvikligt. Jag tycker om att läsa men jag har dammsugit rent Göteborg på saker att läsa som jag tycker om. Jag skulle gärna läsa mer religion fast på GU erbjuds inget intressant. Jag har redan läst lite för många sketreligionspoäng här, som religionspsykologi och religionssociologi. Mina böcker som är tjocka som några biblar består egentligen bara av hur många av tio atetister och tio kristna stannar vid en hemlös och ger en slant. Inte jättespännande. Sedan vill jag läsa filmmusik som man kan läsa i huvudstaden men att flytta upp dit för en 15 poängskurs, ich don't think so. Inte heller att flytta till Gävle där religionskurserna är destu intressantare. Jag vill till Prag och läsa film och det vill jag nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback