Fan vad bra

Ibland överträffar jag mig själv. Det är fan inte ofta så när jag väl gör det är det en stor dag. Suttit med min tenta nu i en vecka, gjort nada under den tiden. Suttit och kollat på den, märkt att jag inte har alla böcker, fortfatt att kolla på den, märkt att jag fortfarande inte har några böcker, kollat på tv, tv, tv, internet, blogg, tv, tv, tv. Ja för att sammanfatta det har jag inte gjort någonting men pratat om det destu mer. Så igår efter middagen vid en sju så började på allvar. Då var det tenta, tv, tenta, blogg, tv, tenta, tente och vid elva så slockna jag. Satte klockan på sex för att gå upp tidigt och göra den men ville gärna sova lite längre så jag vakna vid halv tio lagom till att störa mig lite på Montell. Nu är den i alla fall klar och skall iväg för att lämnas in och vet ni vad, det är fan bra.

Ikväll hoppas jag att Alex har tid för mig. Imorgon åker han iväg igen till Italien, sedan skall han modella i två månader i NY och därefter till London för skådespelarskolan. Jag kommer bli ensam, men ensam är stark. Eller hur?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback