Framtid och helveten

Jag älskar att vara uppe på natten. Då alla andra sover och det känns som man lever helt ensam i denna värld. Att sätta på en film man älskar och bara ha i bakgrunden som sällskap, datorn i knät och ett block i famnen där man skriver ner nya äventyr man planerar men aldrig genomför. På natten är allt möjligt tills morgondagen och ljuset kommer. Jag har på "Candy", lyssnar på "The twilight singers", pillar på min videokamera som jag precis plcokat upp trots att jag fick den i födelesedagspresent. Nu är den i alla fall på landing och imorgon så skall jag se vad den och jag går för. Sitter och kladdar i mitt block om resor, utbildningar och annat skoj och nu skall det genomföras. Det är jag säker på.

Förr hade jag alltid en utväg, nu har jag flera äventyr som väntar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback