Från A till B

Sedan jag trillade över The Twilight Singers för några veckor sedan efter sett världens bästa slagsmål (där deras låt spelas i bakgrunden) i en tvserie någonsin. Det är självklart från världens bästa serie ,Rescue me, med världens bästa Denis Leary och hans bror Johnny. I alla fall det jag vill komma fram till var att när man springer på ett band som är världens bästa så är det som att befinna sig i ett kärleksrus. Jag vet att ni inte lyssnade på låtarna jag posta, för jag gör aldrig det själv på andras bloggar.

Pratade med en kompis som bor i London idag på msn. Behöver jag säga att jag använde mig av en eng-sv ordlista här på internet. Fan vad b det blev. Typ Anna my name is fast han kan då mitt namn utan snarare så att jag sa att jag hjälpte syrran med läxan och hans hoppades att det inte var engelska.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback