Helgen som är

I fredags så bjöd jag som sagt mer eller mindre in mig på en fest som Emil skulle på. Därefter tog jag mig till Push för att möta upp Amela & co. Kvällen var bra men jag var på tok för nykter. Vissa hävdar att man inte kan vara det, jag hävdar att det kan man absolute. Dessutom så småregnade det utanför, det var ganska folktomt och coolaste killen på stället, vilket han i alla fall själv tyckte, var Martin Dahlin så då var det lika bra att gå hem.

Igår så passade jag barn. Jag och minstingen sminkade henne och resultatet var mycket lyckat. Luder möter misshandlad fru. Med massa rouge, lila ögonskugga, mascara över kinden och blått under ögat som såg ut som blåtiror tog vi med hunden och gick på promenad i det fashionabla Hovås. Både ett och två ögonbryn hoppade på en hiss och åkte några våningar uppåt. Sedan fick jag nöjet att se när de andra två med kompiar hoppade studsmatta och hade uppvisning för mig i 45 MINUTER. Horror, när jag gjorde sådant när jag mindre så höll det i alla fall mycket hög klass. I alla fall tyckte jag så. En gång var jag, mina syskon och kusin Spice Girls. Jag satte på mig ett rosa, tjockt glitter med ståltråd som jag lite coolt  hade som glamourös boa. Där stod vi och dansde, koregraf moi, och sedan skulle jag göra så coolt som Beckham gjorde i någon av deras videor då hon tar en boa, lägger den runt en gubbes hals och drar till. Så gjorde jag med och gubben fick bli pappa. Resultatet var dock inte lika lyckad tack vare ståltråden som gjorde att pappa fick ett rött märke runt halsen han fick gå runt med i en vecka. Såg ut som han hade försökt hängt sig själv och misslyckat. Kanske inte jättelyckad men mina danssteg var inte att leka med. Höger, vänster, snurr, höger höger, vänster, snurr, vänster vänster, höger snurr och så höll det på. Kvalité var nyckelordet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback