Hysteri


image871

Sådant beachhysteri råder på alla bloggar och den enda som har rätt inställning till det hela tycker jag är glifaren sweetholycrap (
http://www.glife.se/sweetholycrap/15294). Människor får för mig svälta sig hur mycket de vill, gå upp fyra på morgonen för att träna och spy upp all mat de äter men sluta skriv det i bloggen för fan. Småtjejer mår dåligt nog och behöver inte få ångest att inte ens dom med sina 15 år inte kommer i jeans i strlk 25. Själv är jag näst intill underviktig, det kom jag fram till idag när jag och kursare räknade hur många kilo man egentligen kan räkna av efter man vägt sig. Skorna väger minst fem kilo styck, sedan har vi håret på något kilo, mina örhängen som någon sa var lika stora som Globen en gång, inga namn nämnda, och sminket, sminket, sminket som väger en 3 kg, eller hur Alex?

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Jag tycker hetsen runt jeansstorlekar är sjuk. För över ett år sedan var jag jävligt smal (naturligt) men jag hade strlk 26 på jeans (smalare upptill än nertill bör tilläggas). På senaste tiden har jag läst på flera bloggar att folk har ångest över att de numera har 25 istället för 24. Och det är tjejer över 20 år.

Postat av: anna braun

åh det är min nickie höll jag på att skriva, glifenickie. såg att du var på push i lördags. på bilder alltså annars hade jag allt greppat tog i dig

2008-04-30 @ 08:57:04
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: Nickie

Ja det var änna dags att sätta sin fot där kände jag. Nästa gång (som kommer ganska snart eftersom jag gillade stället) kommer jag nog inte var så nykter som sist. Ja, ser du mig får du greppa tag i mig :)

2008-04-30 @ 09:17:06
URL: http://www.glife.se/nickiea

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback