Isn't this kinda pathetic

Om jag inte dricker fem liter vatten precis nu kommer jag vakna med världens huvudvärk imorgon. Jag har gråtit ett hav och sedan grät jag ett hav till över havet jag grät innan.

I helgen vill jag dricka mig vacker med en människa som jag vet är olycklig, hålla hennes hand och se henne skratta.  Jag vill även pussa på Alex, dansa med Daniel och krama mina syskon. Jag tror även jag skall gå på en date jag egentligen inte kallar date för det är för amerikanskt. Mitt hjärta går sönder när jag ser honom och det finns inte tillräckligt med ursäkter för att tacka nej vecka 5.

Och så har vi Emil och Svante. Visst låter jag upptagen? Men det är jag inte, kan till och med vara så att jag är Sveriges minst upptagna människa.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback