Ojdå

Igår hade vi visst att göra med ett känslomässigt ras till tönt. Glöm glöm glöm...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vem är tönt? Har du pojkvän?

Postat av: Mingla

Hej. Jag håller på med ett skolarbete om just bloggning. Jag tänkte bara höra om du tjänar pengar på ditt bloggande? Vore snällt om du ville svara.

2008-04-25 @ 12:21:51
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: anna braun

jag är töntenb och pojkvän, jag? ich don't think so men jag tror jag är lite betuttad, det är jag jämt

2008-04-25 @ 19:21:06
Postat av: paula

vem är inte betuttad liksom? mina små crushes kan sända mig rakt ner i helvetet. så mycket betyder dom

2008-04-25 @ 19:53:19
Postat av: anna braun

hade
du varit betuttad i mig hade jag gift mig med dig på direkten. så vacker är du. sedan har du säkerligen en shittypersonlighet, haha skämtar bara. var är bloggen, inte ofta du bloggar?

2008-04-25 @ 19:57:48
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: anna braun

om jag tjänar pengar på bloggen? inte mycket efter skatt får jag kanske en 10.000 och lite gratisprylar a la peyre som tandblekning, cellulitbehandlingar och sedan kastar jag in lite prdokutpalcering med. betalt.... jag tror jag skulle kunna få betalt för att sluta blogga, av min pappa alltså. jag visar inte upp sidan som den uberlyckliga, skötsamma och lugna dottern han kanske skulle vilja ha. djävla nitlott han fick ;)

2008-04-25 @ 20:10:36
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: paula

i didn't know you played in that field! give me a call!! nej alltså jag har inget intressant att blogga om. mitt liv? eh.. nej då läser jag hellre om andras. fast helst om intressanta saker, och inte så ofta om vad kenza har ätit för skräpmat.

2008-04-26 @ 20:01:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback