Partyfredag

image853

Nu skall jag iväg och träffa Emil. Man behöver inte att vara ett större geni för att förstå vd han gör om dagarna. Vi skall på hemmafest som jag mer eller mindre bjöd in mig själv på men gör inte andra det åt en får man se till att få det gjort själv. Sedan skall jag nog träffa Amela & co på das aveny.

För övrigt har jag sett avant gardefilm hela dagen. Viss var okej och andra tortyr. Som den här och den är trots allt bara 7 minuter lång. Den skall INTE innehålla musiken, det var Vikings enda önskning.

Kommentarer:
Postat av: amela

Sa jag adjö när jag gick? Jag minns inte, jag var full, fullare, fullast!

Postat av: amela

ps. du länkar felstavat till min sida. Dödsstraff!
Högerklicka, copy! Inte ska du behöva stava helt själv anna :)

2008-04-12 @ 10:46:18
URL: http://dewetwet.blogg.se
Postat av: amela

så bra då. när åkte du hem och varför hittar jag dig inte längre på facebook?

2008-04-12 @ 15:39:37
URL: http://dewetwet.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback