Puss och kram, ses på stan

Nu kom jag precis hem och vad jag mår. Nej jag mår bra och som det elfte budordet säger, du skall icke fylleblogga så skall jag inte det. Bara gå in på tv.nu och se vad jag skall somna till. Mitt projekt med att blir radarparkompis med Emil går helt enligt planerna skall jag säga, yeeeees. Jag har ett stort sår på mitt ena som min syster v alla människor gav mig igår efter att ha sagt att jag förstört hela hennes liv. Ni ser, vi är väldigt eldiga och dramatiska här i familjen Braun. Vad har jag gjort mer? Sovit, varit ute, hos Christina och skaffat mig ett sexpack genom att skrattat, gått på något halvdant dateigt kan man kalla det och så vidare. Nu skall jag sova. Puss


Föresten har jag massa blommor hemma nu, hur förtäljer inte historien.

Fan jag är så mobbad märker jag så ni får ge mig ett skott i pannan om ni känner för det.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback