Sale!

image854

Det verkar gå ganska hyfsat för bloppistjejerna. Det roliga är att de skriver i princip varje inlägg att något jättesnyggt skall bort. Om det är såååå jättesnyggt så undrar jag varför man säljer det. Sedan är det stor humor när de säljer vidare H&Mkläder för halva priset vd de kostade för ett år sedan när de köpte de. Någon som hört talats om att SKÄNKA BORT kläder man inte använder längre. Vet dock inte om barnen i Afrika behöver pumps och kortkorta klänningar.

Bara två små funderingar, varför säljer Fahrman kläder i strlk 34 och vem vill köpa Hanna Fridéns kläder? Jag vet inte om jag gick över gränsen med det förstnämnda, det känns så, men absolute inte med Fridén. Fult är inte lika med high fashion.

Kommentarer:
Postat av: paula

haha right with ya. och jag har inte riktigt förstått innebörden av "först till kvarn gäller ELLER högstbjudande".. va?

Postat av: anna braun

såg ett par sjuuuukt fula röda ormskinnskor från bergh la upp nu för 200 kr. inte mycket pengar att klaga om men skorna är verkligen fruktansvärt fula, sådana man ger bort och ingen vill ta emot. men självklart kommer lisa, 16 från åmål köpa dom. fridéns kläder kommer nog dock få ligga kvar på sidan gaaaaanska länge ;). såg att du var på push i lördags, trodde fredgarna var din obligatoriask pushkväll :). jag var där så men det var ganska så folktomt. man kunde inte höra om en knappnål tappades men om någon hade tappat en tia var det nog stor sannolikhet att de flesta hade letat efter den ;)

2008-04-14 @ 22:56:04
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: paula

ja jag tänkte göra nåt helgalet så det blev push på en lördag! måste hålla med dig om volymen av människor. det är ju alltid trångt liksom, men det var inte den där ångande mysträngseln som det brukar vara. Jag hängde mest på altanen ändå, som alltid!

jag hittade ett riktigt kap innan, eller ja, alla plagg som rebecca simonson lägger upp är väl dundersuccé. jaja, det var iaf ett par divine spetsiga slip-in klackskor á la poccahontas typ. "så söta till sommaren" typ nåt sånt.

2008-04-14 @ 23:44:27
URL: http://lifeaquaticwithmissp.blogg.se/
Postat av: anna braun

fast inte söta nog åt henne :)

2008-04-15 @ 00:03:54
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: flygvardinnan

jag undrar oxå varför frida fahrman säljer så små kläder när hon "sportar" en kroppshydda ala heffaklump?

2008-04-15 @ 11:24:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback