Tack för hjälpen

Det senaste dygnet har jag letat efter olika infallsvinklar till min uppsats och gått från Steven Spielberg och andra världskriget, vad som gör en bra krigsfilm till en top3 lista på vad folket anser vara de bästa krigsfilmerna om andra världskriget. Så nu skall jag kategorisera, tematisera och skildra hur allmänheten anser hur en bra krigsfilm är. Vad det finns för orsaker bakom etc. Låter ungefär lika skit som det kommer att bli men men. Antar att man dör av tristess att läsa sånt här men det är min vardag för tillfället. I alla fall till imorgon för då kommer jag babbla på om min tenta istället.

Ville ha någon att brainstorma med så jag frågade mamma om hennes uppsats. Jo, jag skrev om en tioörings historia säger hon då. Vaaa, que? på universitetet? Nej nej sådant behövde vi inte göra det här skrev jag på högstadiet. Tack för hjälpen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback