TGIF

Idag har jag varit så otroligt trött att jag snooza tills det var uppenbart att jag skulle bli försenad. Det blev jag inte, duschade, fönade håret rekordsnabbt, sminka mig på vagnen och en minut innan start segla jag in i föreläsningssalen. Det stoppade mig dock inte att vika ner stolar, lägga mig raklångs och sova under filmen. Men det är så svinkallt inne i föreläsningssalen så när jag väl vakna var jag tröttare än innan och frusen. Tog mig till stan för att köpa lite nödvändigheter som strumpbyxoer, behå, alkohol (!!!!!) och sedan snubbla jag över att par snygga skor. Sedan att jag inte kan gå i dom är ett mindre problem.

När jag stod i systemkön så hade jag en luffare bakom mig som blödde. Jag hatar blod, jag kan svimma av att se mitt, jag hatar andras och framför allt luffares. Jag började nästan hyperventilera och kastade upp passet (har inte skaffat mig leg än), pengar och allt i påsen på en och samma gång. Jag klarade mig. Han, hans flaskor eller flickvän nuddade mig inte.

Här i Flatås lever man farligt, på spårvagnen när jag gick av nöp två småskitar till ungar mig i rumpan. Jag kände mig väldigt Flatåsaktig då jag skrek eyyyyy, vad gör ni. Dom sprang men jag överhörde innan att de skulle träffa någon så när jag mötte en till småkille med glasögon så trodde jag självklart det var han så jag frågade om han skulle träffa kompisar och det skulle han. Då bad jag honom att hälsa dom att nästa gång jag ser dom slår jag in deras ansikten och vips så stod dom bakom mig. Dock var det inte dom utan hans kompisar som var två till synes harmlösa glasögonormar dom med. Schackklubben skulle väl ha möte eller något.

Kommentarer:
Postat av: Nils

HEJ!

myspace.com/icanhearyourvoice

För mitt italoprogram: Tumidanda. Glöm inte 16 imorrn...

Eller Tumidanda, grupp på Facebook.

Ciao!

Postat av: mattias(göteborgaren)

hahaha har du råkat ut för flatås ligisterna :P jävla buspack är va dom är dom älskar o ringa på den här ringklockan som sitter vid varje dörr med :D

2008-04-26 @ 18:33:16
Postat av: anna braun

fan nils jag sov då. nästa veckan sätter jag klockan, promise

2008-04-26 @ 19:28:52
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: Adis

Hahahaha Harry Potter-fanclub attackerade dig :P

2008-04-26 @ 21:05:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback