Über

Även idag har varit underbar. Har städat vilket i och för sig inte är skitkul att göra men resultatet var destu bättre, därefter var jag på bio med pappa och såg "Flyga drake" som var underbar och sedan åt vi. Det känns som jag fått mitt liv tillbaka, jag mår precis som jag skall, som man skall.

Apropå städningen så såg jag Oprah (allt hon säger är sanningen juh....öh) angående att om du inte städar och respekterar ditt hem kan du inte respektera dig själv. Ditt hem skall vara din tillfyjtsort och palats inte svinstia. Det svalde jag med hår och hull och städade hela lägenheten och skrev på den svarta dörren vi har i köket (en dörr vi målat krifeltavlyadayada på så man kan skriva meddelanden på) "du är värd bättre, respektera ditt hem, respektera dig själv, ditt hem är ditt palats". Sådär coolt va? Jag skickade sms till både mamma, Ellen och Becka att läsa på dörren när de kom hem. Becka trodde tt jag hade skrivit något hejdå-meddelande om att jag skulle ta livet av mig så hon ringde som en tok innan hon såg vad det stod och Ellen tyckte jag var en übertönt som hade skrivit så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback