Up up up up up up

Jättevackert väder har vi idag och jag tror att även denna dag kommer bli bra om inte min syster kommer hem snart och är flyförbannad för att hon fick ta min jacka idag. Det gäller att pissa revir här så hon inte helt sonika tar med den hem till pappa i tre veckor som hon brukar att göra med mina grejer. I alla fall, ikväll är det Röglematchen och jag är sjukt taggad. Skall bli hur kul och spännande som helst. Jag ser den självklart på TV, någon måste juh kunna zappa mellan matchen och "Medium".

Allt är löjligt bra här, eller som jag skrev igår, som det skall vara. Det enda som inkräktar på mitt humör är den där "notoriskt otrogna pojkvännen" (
www.glife.se/Pojkvännen). Inte för att han är otrogen alls, utan att han är en sån tönt. Läste vad han hade fått för respons efter sin intervju och någon skrev såhär:

"Du, jag önskar INTE dig lycka till. Jag tycker du har fel när du skriver om din moral och känner sympati, för OM du har moral och känner sympati och ändå sviker din tjej på så vidriga sätt som du gör - då förtjänar du inget annat än skit resten av ditt patetiska liv. Hon har smärtor efter en rapport och du är med en annan?! Jag önskar dig ALL skit i världen!Man är ansvarig för sina handlingar, att du skriver om det är ett sätt att skryta. Finns andra sätt. "

och han svarar:

Jag tar det där. Jag förtjänar det.

Döda mig någon, haha. Och nu dog jag:

"har du någonsin tänkt på att din flickvän kanske läser bloggen?"

Jag avskyr det också, det är hjärtesorg på motorväg.

Jo jag lovar, han är inte alls precis fyllda 20 år, lönnfet och läser för många sexnoveller på internet.


Kommentarer:
Postat av: princessan

Det där är en finnig 15-åring som har för lite att göra o en skev bild av verkligheten som säger att vi tjejer tänder på sånt, eftersom just jag kan förändra honom...
Stackarn...

2008-04-10 @ 18:24:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback