Bananas

Idag lagade jag mat för första gången åt mina barn. Har väl passat dom i fyra år snart och det enda som bjudits på då är pizza, falukorv, köttbullar, macka och pannkakor. Men idag LAGADES det mat med fler än 3 ingredienser och det gick helt okej bra. Maten smakade okej och köket brann inte ner, typ. Jag råkade skvätta lite vatten, då började det ryka lite så jag torkade upp vattnet med papper och vips fylls hela köket av rök. Julia skriker det brinner, hjälp, det brinner medan jag pratar i telefon med Daniel. Så nu kommer han aldrig tro på att jag har läget under kontroll,

Igår firades Ellen hos pappa och därefter åkte jag till Nickies kompis Pia. Där dracks det och de delade med sig av sina tonårsminnen och tonårsfylla dom har upplevt tillsammans. Sedan tog vi in oss till stan och i med att min syster blev 18 igår så tänkte jag ta hennes till ställen där det inte är 18åringar. Hon skulle få uppleva stan och inte Chez Amis. Det gick bra, vi hade trevligt, vi drack, vi var på Aveny 1, Ellen var helt förvånad över hur många jag kände i med att jag orkar inte ha alla ytliga partybekanta över för te och macka varje kväll, vi drack, vi var på Locatelli, skulle vidare men då hände det. Kvällen slutade med Ellen went bananas och att jag fick idag be om ursäkt och har inte fått någon tillbaka. Heeeeelt sjukt, men när det kommer till henne så smälter jag. Jag förstår juh vad hon menar men ändå inte, för tror hon sååå är hon dum. Roligaste var att en vägrade tro på att vi var syskon....men du...du är så Annig (vilket betyder höga klackar, stora örhängen, massa armband, urring urring, kort eller båda, nagellack i någon obscenfärg (i alla fall för dom so,m gör fransk manikyr eller bara vill ha ett ljusljusrosanagelack och så pajsminkningen på) medan Ellen var söt. Jag är trailertrash to the bone och hon fräsch som en nyponros och vacker. Men det gör mig inget...vi trailertrashs är mycket uppskattade på andra ställen på Aveeeenyn som det där stället som ligger vid McDonalds där åldern är 60+, vilekt snatrare är riktigt nedsupna 30 och 40åringar som ser ut att vara 60.




Bli liten och så underbart gullig igen, bitsk var du redan men men och så apropå barn, jag barnpassar nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback