Bara förnamnet

Nu är Alex borta puff gone. I ett år skall han gå på en fancy dramaskola i London och jag vet inte när han kommer till mig och Göteborg nästa gång. Hans mamma flyttar till Italien snart, hans pappa bor på Mykonos och hans låtsaspappa flyttar snart till Stockholm. Detta betyder självklart inte att han inte har något hem här, mitt hem finns ALLTID öppet (som en 7Elevenbutik) för honom och Christina är nog mer än villig att ta fram tältsängen vilken dag i veckan.

Igår var jag hos min kompis Blenner. Flera badade i poolen men jag vägrade. Min frisyr förstörs sa jag som om min frisyr som består av något så komplicerad som torkat hår av en hårfön. Daniel hörde av sig sen och jag som inte egentligen skulle in till stan blev mutad av Daniel och åkte in. Vi tog oss till Peacock där jag träffade min favoritebitchvän och världens snällaste Alex (inte Moschos, han är mycket men kanske inte världens snällaste, speciellt inte på morgonen). Tjejer tjejer han är snygg med så leta upp honom på NK och sukta.

Ikväll står pappa och godsaker från havet på schemat och sen Nickie och Lina. Underbart är bara förnamnet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback