Bara så ni vet


Bad Alex köpa en John McCain for President-tshirt åt mig när han var i NY men såklart så fanns det tusentals Obamatshirts men inga McCain i demokraternas högsäte NY. Kunde du inte varit i Södern? Jag hejade självklart på KetchupKerry i förra valet även om Bush är en liten skojare men nu är det McCain som gäller. McCain och hans sjuka karaktär, inte sjuksjuk karaktär utan att han har sjukt mycket karaktär. McCain, supermänniskan. 

Bush har gett en några skratt genom åren:


 


Jag är så trött på Obama, hans kändisjippon där alla och då menar jag ALLA afroamerikanska kändisar som gjort något någongång är där. Spelar ingen roll om de inte ens kan stava till politik utan är man mörkhyad är man där och självklart the queenbee över alla afroamerikanska, Oprah.


Kommentarer:
Postat av: thina

men anna då.. nu blev jag lite ledsen i ögat!! OBAMA FOR PRESIDENT!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback