Coolers

Har ni någon gång hookat upp er på någon internetdateingsida? Det har jag, förvisso för längesedan men idag så logga jag in för se vad som väntade där. Det var ett tiotal mail där det stod att jag verkade labil, cynisk och vill du gifta dig med mig. Jag kan inte klandra dom, inte för något av de tre ovanstående.

Jag är inte alls den balanserade, nyttiga, helhylle-tjejen som jag antagligen skulle försökt ljuga ihop en historia om att jag är. Jag är Anna (nu börjar det bli riktigt illa, men att säga att "jag är Anna" är väl egentligen inte att prata om sig själv i tredje person), temperamentsfull, 9 av 10 gånger irrationell och att säger inte att jag inte kommer med ett emotionellt bagage för det vore en ren och skär lögn (och det gäller alla andra med som försöker bevisa motsatsen, vi formas av vår historia). Är ett yrväder med hjärtat på rätt ställe (förhoppningsvis i alla fall fysiskt, och nu börjar humorn bli torr), avgudar ironi och sarkasm och är antagligen inte bra för dig, men kanske kanske är det skrivit i stjärnorna även om vi berättar för alla andra att hundtricket har ännu en gång lyckats. Jag har ingen hund så du får skaffa en nu snarast).

Och jag avlider lite för det jag skrivit är så pinsamt samtidigt som jag faktiskt tycker jag är lite cool.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback