Förstörda för livet

Jag tycker det är sjukt med amerikanska förortsmorsar som inte har något annat för sig än att släppa med sig sina småungar till skönhetstävlingar och sminkar dom som en hora bara för att dom själv var feta, finniga och fula i High School. Lika sjukt tycker jag att det är att Obama drar med sig sina barn överallt under presidentkampanjen och låter de säga gulliga tal om hur mycket de älskar sin pappa och bli fruktansvärt exponerade på ett sätt som inte ens Hollywoodskådespelare vill med sina barn. Ungarna är väl typ 6 och 9 år. Förstörda för livet utan att ha behövt sjunga om Pappa betalar.

Och så har vi John McCain (hans äldsta är för övrigt 49 år, haha, McCain är inte purfärsk. Och yngsta född 1991):

"I just feel it's inappropriate for us to mention our children. I don't want people to feel that, it's just, I'd like them to have their own lives. I wouldn't want to seem like I'm trying to gain some kind of advantage. I just feel that it's a private thing."


Kommentarer:
Postat av: Anonym

haha, varflr tror du mccain säger så? för lite sympati såklart. nej, men klart att usa behöver en till gubbpresident som är fast i det gamla konservativa, mot aborter, för kriget och cpgammal... heja mccain.

2008-08-26 @ 19:06:48
Postat av: thina

haha, varflr tror du mccain säger så? för lite sympati såklart. nej, men klart att usa behöver en till gubbpresident som är fast i det gamla konservativa, mot aborter, för kriget och cpgammal... heja mccain.

Postat av: anna braun

jag älskar honom. jag älskar alla madonna hatar

2008-08-26 @ 19:11:56
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: flygvärdinnan

jag älskar ju madonna!

2008-08-26 @ 21:33:30
URL: http://flygvardinnan.blogspot.com
Postat av: julia

något av det värsta jag vet är beautypageants för småbarn. Det är äckligt, det är exploatering av små barn som förlorar sin barndom, det är ett rent och skärt paradis för pedofiler, det är fruktansvärt!!



deras vidriga jävla morsor borde fan avrättas hela jävla bunten. usch.

2008-08-27 @ 00:04:26
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: anna braun

jag älskar henne till typ 2000 men nu och hennes beniga armar, kabbalah, hela politikbiten och mooore....nej train to the auschwitz

2008-08-27 @ 01:13:55
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback