Keep him in the ghetto or train to Auschwitz

I fredags var hela väggen vid Trollåsens busshållplats täckt av ett hakkors, i söndags tog det bort det...var fortfarande borde vid halv tio idag och vid midnatt var det där igen. Egentligen tycker jag ganska synd om nazisterna, inte på grund av att de är trångsynta utan att det inte finns en endaste av dom som är smarta och egentligen kan argumentera för sin sak utan bara skriker vit makt, vit makt.



Keep him in the ghetto or train to Auschwitz....hahahahah....aaaaah. Jag älskar när han svarar Auschwitz utan att blinka, det var verkligen soooooo Auschwitz.

För övrigt är jag hemskt idag. Istället för störst, bäst, vackrast så känner jag mig störst, sämst, fulast och så kastar vi surast på det med. PMS på två ben.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

i feel ya sister


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback