Men halllåååå

Lovade Daniel att hänga med till stan idag och vi skulle åka tidigt sa han. Du får fan svara när jag ringer och jag lovade att göra det. Här sitter jag och är vaken (vart det hela natten men ändå är fortfarande vaken....du är allt en orolig själ brukar mamma säga till mig och hon har rätt, jag kan inte sova om nätterna, jag kan inte stanna hemma en helgkväll, jag) och nu svarar inte han.

Så nu kollr jag på OS för att se nästa misslyckande. Älskar när de sa Nystrand är på tredje plats.....det är 75 meter kvar....vi har brons....och han kom sist. Och sen pratar alla om att vi (okej han) hade bronsmedaljen när det var 25 meter kvar. OKEJ MEN LOPPET ÄR 100 METER OCH INTE 75 SÅ KAN VI SKIPPA NÄSTAN MEDALJSNACKET.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback