Nörd

Var hos pappa....tog det lugnt.....åt........kolla på några avsnitt av The Office.....skratta.....tog det lugnt....kände att jag ville ut....ångest......tog det lugnt....ringde Sarah......hon skulle ut.....hängde med.....tog det inte lugnt längre.

Hade kul igår. Kom dit nykter och höll på att dö. Är man nykter har man inget på krogen att göra, i alla fall inte jag. Fick sms av någon Pär som jag tydligen träffat innan och i med att jag är nyfiken så var jag tvungen att kolla vem han var. Jag kände inte igen honom, jag hade ingen aning vem det var, han kände inte igen mig heller....lovely.  Jag som bestämt skulle se vilka som hade horat in sig där NERD var missade det helt....tyvärr....så inga inisderinfo här inte. Däremot hade han med sig ett posse utan like och det hade visst Adam Tensta med, STOR HUMOR!. Vissa artiser älskar när dom inte blir igenkända men tro mig NERDposse är inte några av dem. När de kom var det ja 20 negrer så hade ni varit mörkhyad hade det bara varit att hänga på.

Skall ringa Amela och se om hon lever.

Nicke hade en äkta Göteborgstitel på ett av sina inlägg i veckan. Stureplan hade haft fel info om gruppen så hon ordvitsa och skrev Nerdigt. Jag försöker jag med.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback