Obligatorisk

Sitter här med Daniel som är hemkommen från Paris. Jag tycker om när han reser för då får man den obligatoriska spritflaskan som är mycket uppskattat. Daniel, filosofen, har lite funderigar om coca-cola...."jag tycker om cola som är varm fast kall, förstår du?" Öh neeej.

Sett på sport hela dagen och det har varit mycket roande. Kul när han slängde medaljen och ännu roligare när förbundskapten sa att han hade sett fräschare gubbar till domare. Jag älskar dom, inte domarn of course, utan hur Ara Abrahamian reagerade under cermomin. Jag hade gjort det samma om jag hade mod till och i det läge hade man nog haft det.

Jag undrar bara hur omvärlden ser på oss? Som vi är lika bananas som han som tjuvstarta i något lopp för några år sedan och la sig och vägrade sprinterbanan. Det var det mästerskapets bananacooling. Vi har juh understöd i vårt klagande och han gjorde helt rätt, man gör alltid rätt om man följer sitt hjärta. I alla för sig själv och det är vad som betyder något.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback