On/off

I med att jag inte  alltid är ödmjuk så måste jag säga att mina blogglänkar är bäst i världen. Flygvärdinnan om ni vill ha er ett gott skratt (så länge ni inte är med själva), PerezHilton om ni vill bli homofob, Natacha Peyre om  ni vill läsa om en stackars vilsen själ som alltid ändrar sig efter sina pojkvänner men framför allt Mogi och Natasha Kaulio om ni vill kräkas. Varenda gång jag går in på deras sidor så stänger jag alltid av ljudet för där spelas oljud som en pappa kallar det upp. Negerdunk hos Natasha of course och fjortishouse hos Mogi. Ing överraskningar där alltså man kan inte annat än älska fördomar.

En av mina föreläsare om Guds återkomst, postmodern tro (spännande va) sa att han älskar fördomar och det var det enda han sa på 5 föreläsningar. Han fick senare sparken för han blev för närgången på en institutionsfest.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback