Save the children

Är redan hemma och det är la skönt för då kan jag se halva "Blood in, blood out" som när jag sist såg var så borta på smärtstillande att jag inte kommer ihåg så mycket av den. Antingen låter det som att jag knaprar så in i helvete mycket tabletter mot allt möjligt eller att jag har livlig fantasi och ljuger. Jag vet inte om man skall skriva tyvärr men det förstnämnda ligger närmast sanningen men det är absolute ingen fara. Äter nog inte mer eller mindre än en deprimerad fembarnsmamma.

När vi gick igenom vilken film vi skulle se ikväll så började vi prata om "Save the last dance".
- Inte den, den är läskig.
- Aha svara jag, Varför.
- Det är så mycket negrer i den.

Nedan följer alltså en skräckfilm:


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback