Sjukt sjuk

När jag går ut och vet att det är en stor chans att det blir regn på natten brukar jag trycka ner en sjal i väskan så man kan kasta den över håret och ha som regnskydd mellan ställena. Det gjorde jag i lördags och även om den inte är speciellt snygg eller min jacka jag hade med mig som även den är borta så är jag misslyckad så det finns inte. Slå upp misslyckad och det finns en bild på mig.  Ingen scart att bli ledsen över men som sagt but i really really love myself.

Idag är sjuk, mucho sjuk. Förkyld och minst 37.4 i feber (jag tycker det är feber), ligger i sängen och slickar på isglassar.



Man får se ut såhär när man är sjuk. Det är vad jag intalar mig själv i alla fall och och och jag har ta mig fan fått lite färg i veckan och är inte alls grågrön. Tröjan är världens största och mysigaste och kosta en 50lapp tror jag. Jag är min pappa upp i dagen och dras till reaplagg som en alkoholist dras till Aussievin på Systemet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback