Stormtrivs

Jag var hemma en sväng hos Alex i fredags och fick hälsa på hans lilla hund. Eller lilla och lilla, den är pytteliten om man jämför med en schäffer men en heffaklummp om jämför med en hemsk chiuaua. Med handen på hjärtat så är jag inte överförtjust i djur. Till en början är de gulliga men jag skulle inte älska att gå med en hund i ur och skur så en guldfisk duger för mig. Vissa får mord i blicken när man säger att man inte är crazy i djur men barn tycker jag om mycket. Så jag kan hålla i din unge medan du går och plockr upp bajs från din underbara hund.

Däremot tyckte jag om Alexs hund för 1 den var söt 2 perfekt storlek och 3 hatade mig i alla fall inte. Jag fick klappa, försöka bära upp henne utan lyckat resultat och ta kort. Stromtrivs hon tro?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback