Tabu

Nu tar jag upp det tabubelagda ämnet som ibland kan inträffa när man passar barn, att man vinner över dom i spel. Det var egentligen inte meningen utan jag och Jullan spelade memory och jag ville inte låta henne överlägset för jag har lite stolthet och jag jag vill inte att hon skall tro att jag fuska. Men sedan när det var några par kvar gick det sinnessjukt bra, varenda jag peka på blev bara rätt rätt rätt även när jag försökte ta fel. Så jag vann och hon satt där med öppen mun i några sekunder....sedan sa hon vi spelar igen och så vann hon fyra gånger om.

Nu så sover eller ligger och småpratar alla och jag är vaken med Charlie som vanligt. Charlie som för övrigt tyckte det var en bra idé att spy upp alla pizzarester jag gav henne. Det lönar sig inte att vara snäll det har jag alltid sagt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback