Tjingeling

Känt mig så svullen att när jag skulle ut så hade jag egentligen bara två val, en klänning eller att virra ett täcke om mig. Jag valde det förstnämnda och förbannade min kropp. Nu vet jag i alla fall varför jag var uppsvullen.....jag är gravid!!!! Nej inte riktigt, snarare motsatsen om ni förstår vad jag menar, så nu har jag svaret på denna gåta. Denna gåta som alltid är lika svår att knäcka månad efter månad.

Mina kompisar levde när jag ringde igår....jag lever....allt är underbart. Regnet öser ner så idag skall jag göra exakt ingenting och kolla på de avsnitt av Weeds som jag missat.


Fan nu kom jag på vad jag hade på hjärtat. Denna tjej (som för övrigt blivit en länkfavorite) får bara ha svart och vitt på jobbet. Lite strikt kan man tycka men
sen såg jag kläderna.....oh my. Ibland kan ens kläder bli för korta eller urringat och man själv tror det är sexigt men någon måste säga till henne. Har hon inte vänner.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback