Trötter

Vi tröttna på varandra, eller Daniel mest på mig och så skyllde han på jetlagen från Paris...haha. Jag ville ha tillbaka min jacka han väger lämna för han får så många komplimanger för den....hallå det är mina komplimanger och så pratade han stockholmska. För det är vad man brukar göra när man varit i Paris i fyra dagar, snacka stockholmska.

Skall passa barn igen och det är bra av två olika anledningar. Kan inte gå ut även om hela kroppen skulle skrika (jag har slutat med c:et i skricka Alex, kolla kolla!) utgång så kan jag inte och så har jag inte sett minstingen på länge. Eller jag har inte sett några av barnen på länge men Jullan har en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ja men parisarna vill ju va som oss i europas huvudstad.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback