Chippen

Sitter och väntar på att Chippen skall komma. Alltså min Chippen, chippenes Daniel och inte landslagets Chippen och tur är väl det för jag har lite svårt för människor som tycker det är lattjolajbans att halvtrilla in på en intervju med halvmening. I alla fall Daniel kommer som sagt snart och vi tänkte först gå ut men det verkar inte bli så men man vet aldrig ur det slutar. Daniel ansåg att han inte hade några pengar och det kommer från en kille(???) som är 24 år, får en veckopeng på några tusen, får pengar när han behöver, jobbar men rör aldrig pengarna, köper hur mycket kläder som helst som en väska för 6000 tidigare i veckan och fick 10000 av pappa i julklapp bland annat. Aja, jag är inte bitter hehe.

Snart är det nyår och jag hade inga absoluta planer alls utan kunde lika gärna tänka mig att dricka fulbubbel som vissa kallar det och andra (jag) benämner som Guds gåva till människan, Törley, (hade Jesus kunnat göra vatten till bubbel hade det blivit Törley. Tänk om man dejta en kille som kunde göra vatten till vin då hade jag inte haft honom för mig själv utan mamma hade nog haft en liten crush på honom med) och slevat i mig löjrom, creme fraiche och rödlök och då med inte fått någon nyårskyss. Nu skall jag i alla fall till Kaka, min bästa kompis när jag var liten med Daniel och annat folk jag inte känner men kommer känna innan tolvslaget of course och det skall bli väldigt kalas alltihoppa.

Förra året blev jag lite kanoners och Alex prata inte med mig dagen efter, ett annat satt jag och färga håret på tolvslaget och när jag gick i nian skulle alla ha med sig egen dricka och jag kom dit med några flaskor läsk. Poletten trilla ner några år senare vad de mena med dricka för övrigt.

Postkodmiljonen är på i bakgrunden och när Långe Lundh och Patrick Ekwall sprang in såg det väldigt roligt ut i med att Patrick Ekwall inte är speciellt lång. Ungefär 150 centimeter precis som vår gran hemma hos mamma. Granen är verkligen så kort, man la den över ena axeln och bar upp den och satte i fem kulor och så var allt klart. Apropå korta killar så är kortErik med i Körslaget. Vem var det som började kalla honom snyggErik? Den personen borde man ta ett snack med. Älskar för övrigt att varje kör har en snygging, några tjockisar, ett halvt dussin oldies och självklart några bögar.

Jag, mamma, Becka, Ellen,Elin och Chippen kolla på uppesittarkvällen med Lotta Engberg och Bingolotto. Hade fyra lotter, vann en hundring och började ringa in när vi hade fem i rad fast hade det på fel bingo, vi ville inte vara traditionella och råkade spela fel bingo. Men min fundering eller fråga angående Bingolottos uppesittarkväll är när fan började hela svenska folket bry sig om Christina Schollin och gänget.

Kommentarer:
Postat av: Sarah

Håll inte på! Snygg Erik är både snygg och sinnesjukt trevlig att ha å göra med precis som Danny.. ok förvisso inte jätteLÅNG men sjuuukt söt i myskläder... mjauuu.

Postat av: anna braun

att jag tycker om danny vet juh du om....hehe...men skönt att veta att hela gänget är underbart goa och ingen av de är säkra på push om jag är där och skall bete mig som det är long time no see även om jag aldrig träffat dom innan. men snygg håller jsg inte med om...näää



så du har varit ute dagarna tre och det enda jag fått ör ett pttekort samtal och sen fått reda på är att lina h blivit smal. good for her bad for macdonalds....hehe...men kvinna nu får vi allt ta och gå ut tillsammans när du återhämtat dig

2008-12-28 @ 18:41:22
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback