Hero

Har slagit in paket tills nu (och gjort tre armband som blev fel som jag då klippte sönder och nu har raderat ur mitt minne. Försöker man sig på något mer avancerat än 1+1 går det åt helevete) och har börjat få någon fetisch för detta. Det som alltid varit tråkigt och skall ha gått på fem snabba är nu kul och jag som knappt har något att slå in har hållt på med stora röda rosetter, smällkarameller och för mig avancerade tekniker så nu är jag redo för uppblåsta badbollar och hämtstifsapparater.

Köpt en (två Daniel, två) present till Daniel som även den fick massa kärlek (inte sååå...) med fint papper (d.v.s som innan skulle vara allt annat papper än Metrotidningen) och sådant så nu kommer jag inte kunna sova för jag kommer ligga och tänka på mig stora, fina och dyra present du skall inhandla åt mig. Han var på julfest med jobbet förra veckan och det var visst väldigt lyckat och kortet hade varit framme många gånger. De hadepåmint honom om det föregående dag och skrattat åt honom och inte för att han hade spenderarbyxorna på och skulle bjuda allt och alla utan för det var gratis dricka som inte bara var Julmust. Gotta love him! Nu har han i alla fall en ny iPhone som inte skall dödas genom att kastas mot en garageport när han surar över att mamsen inte vill göra något tal åt honom (ni tror väl inte Obama skriver sina egna tal) och han har abonnemang....HALLELUJAH! Känns det inte lite 90-tal att ringa upp och säga ring upp mig jag har inga......piiiip tuuuut tuuuut tuuut? Eller vad vet jag när fick jag min fräscha, rosa (vilket var viktigaste av allt och då var jag addicted to snake) Ericsson egentligen? Den dog rätt snabbt då jag fick för mig att
Pauls saliv var skotten som dödade JFK så jag, mitt OCD och mobil åkte hem och så tvätta jag den....med tvål och vatten som man skall och den dog, jag grät, fick en ny nästa dag och så var allt som vanligt igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback