Nu köööör vi

Hello lobsters! Hoppas eran jul varit bra, julskinkan god och bakfyllan idag inte är överdjävlig. En kille jag prata med igår tror jag inte kan skriva under på ovanstående punkter då han var apfull igår och antagligen apbakis idag, strömmen gick i delar av huset så de fick laga julmat i micron de tog ut och ställde på altanen och en värmeplatta vilket gjorde att hans morbror blev rabiat och där har ni det. Bakfylla, microvärmd skinka och en rabiat morbror är inte det som vanligtvis brukar gå under benämningen god jul.

Två läsare (hehe....kompisar så därför de fråga) undrade om jag levde och visst gör jag det. Har bara blivit så orkeslös så att att skicka ett sms tar en dag för mig, om jag skall duscha behöver jag planera det i dagar, att sätta på datorn tar mig någon timme och skriva ett inlägg verkar ha tagit en vecka snart men här är jag så misströsta inte. NUUUUU KÖÖÖÖÖR VIIIIII........men vi börjar imorgon.

Årets julklapp får bli spolarvätska (!?!??!?!!?!) som Daniel gav till mamma med motiveringen det är alltid bra att ha.

Kommentarer:
Postat av: Christina

Hoppas du fick en fin jul:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback