Ohlala

Jag håller på att få semirycket på min mamma nu som heter tiden håller på att väsnas från köket. Nu snackar vi inte om julstök, lussebullar, knäck, pepparkakshus eller dekerationen för min mamma är Grinchen och vill inte ens ha julgran och jag bryr mig faktiskt inte så mycket i år. Vi kommer knappast dansa runt granen för det är lite svårt när man är fyra max fem personer och julklapparna under kommer se ganska fattigt ut och dessutom har jag nästan klickat hem allt jag skall få för jag jag litar inte på andra. Sedan kanske jag inte skall lita på mig själv heller för efter att ha sett Vakna med the Voice och när Jakob prövade Shaktimattan och började apflabba efteråt så skall jag ha en sådan. Eller jag har men får inte öppna den förens på julafton. Skickade nog tre mail då jag ändrade mig om färgen hela tiden mn kunde välja mellan grönt eller orange vilket känns väldigt underbart 1960-70tal och jag kunde inte bestämma mig om jag ville vara harmoniskt grön eller energifull orange så jag vet inte riktigt när de tröttnade på mig och vad jag får. Kommer bli som julafton på julafton....ohlala. Jag vet att ni vill ha den...hehe:


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback