Orginal

Känner mig hur trött som hest trots att jag i princip sov hela söndagen och inte gjort allt för mycket av nytta idag förutom att träna. I lördags när jag var hos pappa så gled jag ner till Daniel vilket inte ens tar en minut så jag höll honom sällskap när han rökte och så bestämde vi att vi skulle gå ut och ta vägen via mig så jag snabbt kunde hoppa i någr andra kläder- Väl hemma oss mig drack vi några glas och började diskutera (läs: tjafsa, småbråka) och kom verkligen aldrig iväg. Eller vi kom iväg men ungefär två timmar senare än tänkt och gick till Bliss för att vara där ett tag och sen till PUSH. Skall inte vara en såndär som säger att Göteborgs uteliv är tråkigt, känns inte lockande när det är kallt och regn och det är samma personer ute hela tiden men det är faktiskt sant. Eller i lördags var det inte ens samma personer ute vilket gjorde det hela tråkigare fast jag och Daniel hade kul. Han var riktigt kalas och när vi skulle åka hem tyckte han det var en bra idé att ringa på en massa olka porttelefoner för att skrika håll käften och djälva fitta. Han är ett riktigt orginal.

Ikväll blir det Färjan med Håkans och hans problem med att de är på finskt vatten för vem fan ivll betala finsk taxa. Hehehe....kärlek, undra han splittar notan på första daten som en gentleman.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback