Rabiat

Passar barn och med de är och leker gurragömma sitter jag här inne vid datorn, där det är varmt och har E! i bakgrunden så allt är som det skall när man passar barn. Men ärligt talat så var jag iväg och köpte pizza med minstingen i ena handen, flicklampa i handen och med kopplets till Charlie som slet sig och var jättejobbig denna gång och sen på tillbaka vägen hade jag sex(!!!!, fatta hur många vi är, alla skall självklart ha en egen och sen blev 3,5 kvar) pizzor och dricka med mig så jag är kall och slut. Vi gick förbi en rabiat schäfer som borde skjutas på helt allvar. Huset där man kan svänga höger först efter man svängt in innan f.d Hovåsboden (är ni med?) var helt galen och jag Julia blev helt livrädd medan jag sa att det inte var någon fara medan jag halvsprang. Skulle allt ta ett snack med kärringen och gubbskrället i det huset om det inte var för att då skulle jag vara tvungen att ta mig förbi hunden och no can do.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback