Sweet

Fredrik Virtanen förlorar 1,6 miljoner på ett år efter dåliga affärer på börsen och skriver en bok om det. OOOOKKKKEEEEEEJJJJJ.....bryr sig någon verkligen? Han, Fredrik Virtanen, killen med ett utseende bara en mor kan älska (valde den mest representativa bild jag kunde hitta, helt objektiv) om ens det(?) som förlorar 1,6 miljoner och sen skriver en bok om det. Att läsa en bok han har skrivit ligger nog längst ner på min prioteringslista ungefär där man kan hitta fira nyår på Chez Amis och bli drogad, bli tillsammans med någon från Norrland igen, umgås med någon som stammar (jag och Daniel brukade alltid hjälpa henne med orden men orka vara trevlig när världen inte direkt väntar på en där ute och man gärna vill uppleva någonting mer i ens liv än att höra en mening från henne) eller vara inlåst i ett rum med de två indiska tjejerna som var med i Sweet 16 som visade på MTV idag.

Kommentarer:
Postat av: stjärtis

hahahaha jaaaa håller me så sjukt mycket! PLUS att han e en sjukt äcklig kolatorsk och en jävla självgod idiot som borde bryta benet.

och ja, jag vill gifta migmed dej!!

Ps. AHHAHA NYÅR PÅ CHEZ? har det hänt dig? nej nej du skojar snälla säg nej!

Postat av: anna braun

hehe nej men han tönten peter någonting som jag din kompis sofies lillasyster hångla med om jag minns rätt när jag träffade dom och thina på locatelli förtyp åttatusenmånader sen hade sin nyårsfest där förra eller förrförra året och det hade tydligen varot fett. däremot på vastastan...hehe kill me

2008-12-09 @ 20:44:01
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback