AlexochAnna


image778

Jag borde döpa om bloggen till alexochanna och om det inte vore för att jag tycker om bloggens namn, sellouts, så fruktansvärt mycket hade jag gjort det, typ. Challe tycker (läs: älskar) om att läsa om sig själv, jag tror Daniel hatar det och Alex  (på den här bilden säger Alexs pappa kan hon ta kortfan någon gång. Fast på grekiska) anser nog det mest störande. Som om jag inte har något bättre att skriva om och att jag säljer ut honom, vilket jag självklart gör. Det är enda som är mer underhållande än att kolla på "Klass 9A" är att höra Alexs kommentera under man ser "Klass 9A". Han skräder inte med orden om man säger så och det mest förekommande är trash.

Min kompis mamma har kollat upp det. Det finns inte en enda i hela detta avlånga land som heter Zoolander i efternamn (nähä!) så nu är kusten klar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback