All you need is love

Alex, min bästa vän som knappast någon kan ha undgått, har alltid i mina ögon varit världens bästa, roligaste och största kärlekshatare. Han sa alltid till mig att han hatade människor som var ledsna över kärlek, förstod sig inte på  tvåsamhet och tyckte inte om att prata kärlek, så det gjorde vi aldrig. Förra året i Grekland så  träffade han någon, han var även över i New York där denna bodde och när han skulle åka hem till London tog han omvägen till Sverige för att umgås med mig i tre dagar. Han kom hem och sa att han nu visste vad livet gick ut på, kärlek. Att vakna med någon man älskar, att ha någon att älska och att bli älskad tillbaka.

Vad du gör och är i livet, vad du uppnår, tjänar eller blir beundrad så vi alla en och samma sak, människa. Av kött, blod och känslor. The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback