Älskar ni den här mannen?

Jag likt miljontals andra går in på Perez Hiltons blogg varje dag för att kolla på bilder och störa mig på folk. Med folk menas inte kändisarna han lägger upp bilder på om det inte är Lindsay eller Jared Leto d.v.s utan Perez Hilton själv. Man skall inte kasta sten när man själv sitter i glashus är inget någon har meddelat denna kändisbloggare om. För att lägga upp bilder, klaga på andra utseenden och måla dit några streck med hjälp av paint här och där är inte så himla roligt. Det saknar finess. Sedan att han själv är ful som stryck är en annan femma. Ett helt kapitel för sig. Nej men på allvar, han har vad man kallar ett utseende inte ens en mor kan älska.

image752image753

Skinny eller chubby spelar ingen roll, ful som stryck i alla fall. Sedan kan man tycka det är dubbelmoral av mig att predika om love, peace and understanding (jag skämtar), nej men om att han inte skall klaga på andras utseende när jag själv klagar på hans. Men det är sån jag är, dubbelmoralen personifierad. Sen tror jag inte på det där skitsnacket med vänd andra kinden till och sånt, jag är mer öga för öga, tand för tand (och någon försökte juh göra illa hans öga på ena bilden).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback