Bara väldigt tråkigt

Håller på med min första fråga nu men i med att jag var så förbannat bra med fas 1 så har jag svårt att ta mig ur den. Jag har förenklat  frågan i punktform och såhär ser den ut: stadens topografi, arkitektur kan visualisera ett samhällets struktur, sociala hierarki, arbete och makt fördelas, samband hem och arbete, produktion, konsumtion, centrum, periferi, modernism, postmodernism, använd filmexempel och citat.

Vi har att göra med sci-fi. Ni vet lite pang pang på Aliens, mörka framtidsutsikter, farkoster, robotar. etc. Om det är något jag hatar är när man skall läsa in en massa i film som gör att en film med Arnold Schwarzenegger blir preteniöst skit istället för bara skit. Men det är inga svårigheter med det, bara väldigt tråkigt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback