Där var min torsdag

Jag träffade på min systers kompis när vi var och handla. Hon sa snygga byxor och synade mina byxor. Det kanske bara är jag och att jag läser in för mycket i det här men jag tror hon   K L Ä D D E    A V    M I G    M E D   B L I CK E N. Mycket skrämmade.

Förutom att vi har ätit alldeles för mycket (inte för att vi klagar eller lär oss något av det. Sedan gör det inte så mycket. Alex är juh smal som en pinne eller vad jag kallar modellsmal och jag verkar inte gå upp något av det) så såg vi på massa intressant på tv. Det är alltid kul att se bra program på tv men det är alltid bättre att se nötter på tv. Som en dansande Pekka på QX-galan i en galet ful röd skjorta, föreståndaren i dagens avsnitt av "Ramsay's Kitchen Nightmare" (Gordan skulle jag för övrigt gifta mig med varje dag i veckan)som lipa varannan minut och världens bästa Leif G.W Persson som hade på sig någon slags jaktväst i "Efterlyst".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback