Ett hål i mitt hjärta

Jag kan inte sova. Jag skall möta min grupp först vid elva så jag har tid att både drömma en och två drömmar men jag kan inte. Tankarna går i 180 och mitt lilla hjärta gör ont av ingen speciell anledning alls. Jag säger som Lukas Moodyssons filmtitel, det känns som det är ett hål i mitt hjärta. Men nu skall jag sluta skriva ner sådana här dumheter innan jag får ett skott av pannan av Alex. Några saker jag fort kan rada upp som han ogillar är när folk har på sig solglasögon inomhus, deltagare i dokusåpor som säger "det är ett spel" och människor som försöker förklara sina känslotillstånd så det bara låter prettobanalt (är det ens ett ord? eftersom det står här så finns det från och med nu). Det säger i alla fall Fredrik Lindström i sin bok.

När man var liten var allt så enkelt, även om man var rund som en boll:

image732

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback