For you my friend...

Igår när jag åkte förbi Parkan var det upplyst och röda mattan var ute. Väldigt fancy, väldigt flott, very olikt Parkan. Så nu måste man juh se om det var coola människor som hängde där vilket är synonymt med Rolle och visst var han där. En av ägarna till min favoriteblogg, moralkaka, tyckte om bilderna på Rolle så här du lite mer ögongodis:

image754

Det är från igår. Här kör Rolle på lite mer avslappnad stil för han brukar annars alltid ha slips. Lila och rött är återkommande färger i hans utstyrslar (jag kan mina grejer).

image755
image757

image758

image756

WTF??? Den här bilden gör mig minst sagt orolig, Försöker någon ta min plats. Ser ni hur han rör vid henne, jag har läst både psykologi A och B i gymnasiet och det där betyder något.

image759

PRICELESS!

image760

Sen har vi den här killen som alltid har på sig denna röda hatt. Jag säger som Alex: exakt vad var det du tyckte var en bra idé?

Kommentarer:
Postat av: Julia

hahaha sure jag får köra en omgång i köket hos dig ;) hihi

jag har inte läst bloggen, men tycker han ser mest läskig ut :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback