Gårkvällen

Jag brukar faktiskt inte vakna upp med huvudvärk efter jag har varit ute med idag verkar den vara här för att stanna. Igår gjorde jag och Challe (som för övrigt frågade mig om min Mona Lisa-tavla var äkta. Hon har inte alla bestick i lådan) vår runda som nu för tiden innefattar Rubinen och Push. Fast vid närmare eftertanke så besökte vi även Lipp där vi gick på några som påstod att dom var maffioso. Utekvällarna här i Göteborg är som vanligt, inte tråkiga och inte überroliga utan bara utgångar. Gick på Daniel på Push och jag som inte visste att han var ute blev jätteglad. Jag krama halvt ihjäl honom och han krama halvt ihjäl mig så jag tror vi var fulla.

Idag skall jag leka med Alex, se på Melodifestivalen och vara vaken natten lång för att se på film. Trevlig lördag!

Kommentarer:
Postat av: skvallertanten

Det går vissa rykten om att du höll på att slå ihjäl dig på vägen hem. Kan du inte berätta, snälla snälla snälla:)

2008-02-16 @ 16:49:14
Postat av: anna braun

oj då? du syftar inte på challe? du verkar veta mer om detta än jag gör.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback