Gör om, gör rätt

Sitter här i myspyskläder och har det gott. Vi misslyckades totalt när vi köpte mys idag så Alex vräckte i sig och blev illamående och jag åt knappt ingenting. Men det kommer nya chanser, gör om, gör rätt. Vi såg Melodifestivalen (och jag vill inte ha några kalgomål, hela Melodifestivalen är en orgie i smaklöshet and i like it) där fel finalisterna gick vidare. Jag ville att sötOla (jag tycker han är så fruktansvärt charmig) och juggegänget skulle gå vidare men de fick nöja sig med en andra chans. Juggebandet åkte ut, vilket var skandalöst. Alex förklarade för mig att visst dom kommer gå vidare med alla juggar i landet som kommer ringa som aldrig för, det vill säga om de inte är ute och rånar folk. Jag behöver knappast tillägga att jag älskar honom.

Jag fick ett sms av en vän idag, inga namn nämnda, där det stod "Fattar noll och jag är blåslagen. Någon slog mig igår när jag GICK hem". Även här, gör om, gör rätt. Att personen gick hem är en skräll i sig. För det första bor den könlösa och anonyma personen inte i stan utan vid havet och hatar att gå mer än mig när vi är ute. Och det är ett starkt hat. Människan tar taxi från Loca till Trädgårn, från Chez till Parkan, ja det är inga långa sträckor om man säger så.

Imorgon flyttar Ellen hem till oss och det gör hon rätt i. Jag har saknat henne så mycket så idag fick jag Ellenabstinens och hängde med mamma som skulle hämta henne på jobbet för att sno en puss. Men allt är relativt, jag saknar min jacka ännu mera som jag slarvade bort för några veckor sedan. Jag saknar den så det gör ont, på helt sant. Den passa till allt, som mössa. Helt sjukt:

image751

Kommentarer:
Postat av: Huwa

du är ju rolig och rätt bright, även fast du är blond

2008-02-17 @ 04:33:05
Postat av: anna braun

thank you very much. det tog jag som en kompimang hela vägen. dessutom skall du se min utväxt och då kommer du märka att jag inte är the real thing längre. blond så håret var vitt under smååren och nu har man råttfärgat hår, its not fair ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback