Hemläxa

Jag hyr varje vecka 6 filmer i en vecka på den närliggande videoaffären här i Flatåsfinest (ironin flödar, jag är en Askimsflicka i hjärta och själ, fast mest av allt Sisjöflicka där jag och de coola grabbarna växte upp). I med att jag brukar vara vaken om nätterna så har jag världens bästa sällskap men nu de senaste veckorna har jag somnat innan midnatt och inte hunnit se alla filmer. Så nu har jag 3 filmer att se tills onsdagen och jag ser det som ett måste, som en hemläxa. Är det ens hemläxa har man kanske inte så mycket att klaga på i skolväg? Fast imorgon får vi vår hemtenta och jag som har inhandlat noll av fyra böcker kan få det lite knivigt. Imorgon får det bli Akademibokhandeln för med mina kontakter i klassen blir det inte många böcker utlånade till mig. Och sen har vi där med uppsatsen.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

Hej var med och rösta på den bästa och sämsta bloggaren på den aktiva listen. Välj tre av varje och motivera gärna varför du har valt just dessa.

Jag kommer att göra en sammanställning som alla kommer att få ta del av.

2008-02-25 @ 15:18:32
URL: http://VECKOMAGASINET.SE
Postat av: Mattias Göteborgaren

haha va läskigt flatås? här bor ju jag med :D vi är väl inte grannar?=) ja håller ju till på svängrumsgatan 24 :P

2008-02-25 @ 15:31:02
Postat av: anna braun

samma gård jag är på 16. vi är alltid dom som har tänt om natten :)

2008-02-25 @ 15:33:38
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: Mattias Göteborgaren

hahaha jasså det är ni ;P nää va läskigt samma gård då kan ja titta ut här från bottenplanet o vinka till dig då =)ska spana ut ikväll o se vem som har tänt :P

2008-02-25 @ 17:17:32
Postat av: Mattias Göteborgaren

eller ni kanske bor där på loftgången med den fräcka köksfläkten ;P haha det här va mkt läskigt att man nästan är grannar kom ju som en choock ;D

2008-02-25 @ 18:46:24
Postat av: Mattias

nää nu vetja högst upp där :P haha nu får ja sluta innan det här börjar bli udda =) ska inte skriva nåra mer luriga medelande här.bara konstaterat att vi är grannar , ja kankse träffar på dig ute i tvättstugan med dom härliga pensionärerna som är totalt livsfarliga ,dom ska man akta sig för o bråka med :P

2008-02-25 @ 18:58:51
Postat av: anna braun

yes men det är ingen ide att du försöker kolla in för det är min syster som har rummet mot gården ;)

vi har lyxen med tvättrum i lägeheten men däremot har vi en och annan knäpp granne. grannen bredvid oss påstår att italien, landet italien, hört av sig och vill att han skall spela för första ligan. han är 60nånting.

2008-02-25 @ 23:41:15
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: Mattias

satan också :D ja som skulle fönster titta haha =)aja ja får komma på nåt annat då :P ja klart man ska ha tvättis i lägenheten härigud see upp dom är livsfarliga därute i tvättstugan ja va där en gång o det va lite läskig stämmning ;P ja råkade kankse ta nåns maskin .upprors stämming helt klart , så nu sickar ja alltid ut mamma först haha :D hahaha 60 o spela för italien men det är klockrent vilka orginal det finns =) du önskade väl han lycka till ? han kan ju bli som zlatan?:P

2008-02-26 @ 05:37:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback