Jag vet vad Alex skall få den 26(?) 27 (?) 28 (?) mars år 2009

På vagnen hem idag såg jag ännu en affisch med ett medel som skulle hjälpa dig få håret tillbaka (något att köpa till Alex i 25års present, moahaaaa). Det roliga med den här affischen var att efterbilden egentligen var förebilden kronologiskt. Man såg det så tydligt. Människan var minst 10 år yngre på efterbilden och där var det hår minsann och bilden där personen i fråga var 10 år äldre, massa rynkor och lite hår fick figuera som förebilden.

Jag har en kompis som är lite sur på mig. Han var ute med sin idol i lördags när jag mötte honom i trappan på Push. Jag undrade vem det var dagen efter och han var helt förfärad över att jag inte visste vem det var, det var juh HANS idol, en frisör. Jag om någon kanske borde ha en frisör som idol med tanke på min skandalösa kvalitée på mitt hår och att jag behöver all hjälp jag kan få, men att ha en frisör som idol? Njäää, går det? Min vän bad mig att googla honom för att se vilka han har jobbat med men när jag sa till honom att jag inte tänker googla någon som har på sig solglasögon klockan tre på natten så vart han ännu surare. Pojkar kan vara så kinkiga ibland.

Kommentarer:
Postat av: Julia

måste spana efter före/efter grejjen hahaha :)

Postat av: Slippery Sal

1000 spänn på att frisören gick på E och garanterat blivit erbjuden en avsugning av Helena Flodén för ett piller under kvällen!

Ngn som vågar sätta emot?

2008-02-13 @ 04:46:54
URL: http://slipperysalamander.blogspot.com/
Postat av: anna braun

hon var juh i göteborg i helgen så mycket möjligt.

2008-02-13 @ 07:08:59
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback