Nostalgi i all ära

Nostaligi på fyran. "Millenium" visas och det var för mig vad "Arkiv X" var för många. Jag vet att det är samma skapare men jag föll aldrig för "Arkiv X" av någon anledning. Jag tyckte om "Millenium" men nu lyssnar ni, Fyran, på mig djävligt noga. Jag vill ha tillbaka Bea Smith, Ferguson och alla andra lirare! Ge mig Kvinnofängelset.


image780


 

Imorgon måste jag lokalisera lite böcker inför tentan. Ni skulle sett mig idag, jag så ful så. Var tjenis och frågade hur människor mådde, vad de tyckte om frågorna, om de hade böckerna och gjorde allt för att suga ut dom på information. Det enda som fattades var att jag skulle gå runt och låtsasskjuta på folk med glimten i ögat och high-fivea.

Kommentarer:
Postat av: Mattias Göteborgaren

hej grannen :D ja råkade smyga förbi köksfönstret nyss så här tidigt o det lyser hos en på hela gården vem kan det vara? ;P galet =)

2008-02-27 @ 05:30:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback